Dagens Dagbok - Söndagen den 18 januari 2009 - Eftermiddagen.

Jimmy vaknade och gick upp vid tolvtiden. Då åt han frukost, och jag åt lunch. Satt sen en bra stund och fikade och pratade i köket. Sen så duschade Jimmy, och gjorde sig i ordning. Och efter det så satte han sig på sitt rum, framför datorn.


Jag höll på som vanligt och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och så småningom så hamnade jag i en av sofforna i vardagsrummet, med datorn. Bloggläsning, och nyhetsläsning blev det då.


Började sen också att läsa i en ny bok: "Min Pappa hette Stikkan" - av Petter Karlsson & Marie Ledin.


Borzko kom hem från gymmet vid halvtvåtiden. Lite sen lunch åt han då, vi tog en fika och en pratstund. Och sen så stack han iväg igen en timme senare. Då åkte han hem till sin Mamma på sitt vanliga söndagsbesök.


Vid fyratiden så åt Jimmy och jag middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också. Efter middagen så återgick Jimmy till datorn på sitt rum. Och jag återgick till att varva datorn och boken.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejhej! När kommer svaren från frågestunden upp? :) Ska bli rolig läsning. Hoppas helgen har varit fin. Hur går det förresten med nyårslöftet om kören? Kram!

2009-01-18 @ 18:10:48
Postat av: Bim

---> Malin: Jag har alldeles nyss lagt upp svaren! Och kören börjar i morgon!!! :-) Kram!

2009-01-18 @ 18:21:08
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej igen. Jag undrar om du menade att du lagt upp svaren i bloggen? Jag hittar dom isåfall inte.. ?? Vad roligt med kören, du får berätta hur det var sedan! Kram

2009-01-18 @ 20:26:31
Postat av: Bim

---> Malin: Inlägget med svaren ligger precis under det här inlägget!



Ja, då! Jag kommer att blogga om kören! Men i morgon så är det bara ett informationsmöte! Det börjar på riktigt i nästa vecka!



Kram!

2009-01-18 @ 20:31:27
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0