Dagens Dagbok - Söndagen den 18 januari 2009 - Kvällen.

Under den första delen av kvällen, så satt jag uppe i vardagsrummet och varvade datorstunder med boken. Läste också ut boken så småningom. Recension finns som vanligt i ett separat inlägg.


Sen så flyttade jag ner med min dator och in till Jimmy på hans rum en stund. Jimmy spelade datorspel, jag läste bloggar. Och så pratade vi, och lyssnade på musik.




Och nu återstår det inte så mycket av den här helgen... Borzko kommer väl snart hem från sin Mamma. Snart är det dags för kvällens obligatoriska god-natt-samtal med Jenny. Och jag tror att jag ska ställa undan datorn snart för i kväll, göra mig i ordning, och lägga mig i sängen och läsa i en ny bok en stund. Ska börja på: "Svart stig" av Åsa Larsson.

Kommentarer
Postat av: yasmiinaa

fin blogg,

fin header också :)

läs min blogg och säg vad du tycker,

hej så länge! :)

2009-01-19 @ 00:27:20
URL: http://yasmiinaa.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Yasmiinaa: Tack! Okej! Hej! ;-)

2009-01-19 @ 15:56:03
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0