Dagens Dagbok - Söndagen den 25 januari 2009 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen. (Med fem fotografier).


Vid halvfyratiden så åkte jag, Borzko, och Jimmy hem till Jenny och Jocke i Tumba. Vi kom dit vid fyratiden. Sen så hjälpte jag Jenny lite med att förbereda maten.


Vid femtiden sen så kom Jockes Mamma och hennes Särbo. Och då åt vi alla sju middag.


Jenny och Jocke bjöd på Jennys goda pastasås, och tagliatelle till. Sallad och bröd till också.





Efter maten så fikade vi, och Jenny hade bakat cookies som vi åt till kaffet.





Satt sen och pratade och hade det trevligt. Och så småningom så gick jag och ställde mig i köket en stund och diskade.





Vi niotiden sen så åkte vi alla hem. Och vi var hemma vid halvtiotiden.


Tack Jenny och Jocke för en jättetrevlig kväll, och för supergod mat, och goda kakor!






Kommentarer
Postat av: Jenny Kullin

Tack för att ni kom, att du diskade, jucien, blommorna, böckerna och aa du vet vad mer ;D

2009-01-26 @ 00:29:11
URL: http://jennykullin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kan man inte få receptet på maten? Ser så otroligt gott ut :)

2009-01-26 @ 11:19:21
Postat av: Bim

---> Jenny "Tufsan" Kullin: Vadå!? Menar du pappren!? Eller apelsinerna!? ;-D

2009-01-26 @ 15:29:15
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Jenny: Du får skriva i Jennys blogg och be att få receptet. Och det var otroligt gott! :-)

2009-01-26 @ 15:29:59
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0