Dagens Dagbok - Söndagen den 25 januari 2009 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i dag också. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Tog sen ett stort glas kaffe, och satte mig vid datorn en stund, och bloggade och läste nyheter.


Klockan nio så gick Borzko upp. Efter att han hade genomgått sina morgonbestyr, så åt vi frukost tillsammans, och satt och pratade och fikade en stund.


Sen så gick han iväg till Farstahallen för att träna även i dag.


Jag höll på ett tag och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma som vanligt. Och varvade förstås med datorstunder.


Vid elvatiden så gick Jimmy upp. Han åt då frukost, och jag tog en fika med honom. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0