Dagens Dagbok - Tisdagen den 13 januari 2009 - Dagens Jobb.

Jobbade förstås som vanligt i dag också. Och i dag var det mycket lättare och trevligare att jobba än i går. Och självklart så berodde det på mitt huvud! I går så hade jag ju en fruktansvärd huvudvärk, men i dag så hade jag bara pyttelite ont i huvudet.


Jag var även i dag först den första halvan av dagen i skalen och fixade grönsakerna. Och sen så var jag i stora matsalen och jobbade som försteman.


Vi serverade fiskgratäng med kokt potatis i dag. Och givetvis vår fina salladsbuffé.


Fulltalig personalstyrka. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.

Kommentarer
Postat av: Snurran

ja, förutom att vi ju fick frukt.. ;-)

2009-01-13 @ 17:29:06
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ojdå! Det hade jag helt glömt! ;-D Jag får lägga in mitt foto i ett separat inlägg! Om jag orkar! Annars så länkar jag till dig! :-)

2009-01-13 @ 17:49:29
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0