Dagens Dagbok - Tisdagen den 27 januari 2009 - Dagens Jobb.

Jobbade förstås som vanligt i dag också.


Började med en timmes jobb i grönsaksberedningsrummet, med att förbereda dagens grönsaker. Sen efter vår morgonfika vid sjutiden, så gick jag till diskrummet och där hade jag hand om förmiddagsdisken. Efter vår lunch vid niotiden så fortsatte jag att vara i diskrummet. Och där var jag också under vår lunchservering, som tredjeman. Slutligen så dukade jag fram mellanmålet efter vår eftermiddagsfika.


Vi serverade tomatsoppa i dag. Och vi hade också mjukt bröd, och skivad ost till. Givetvis så hade vi också vår salladsbuffé.


I dag så var vi fulltalig personalstyrka hela dagen. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0