Dagens Dagbok - Torsdagen den 8 januari 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade varit ledig i dag, på grund av arbetsbrist. Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem.


Sen så höll jag på som vanligt här hemma och fixade med lite allt möjligt. Pratade en hel del i telefon också. Och satt även lite med datorn.


Vid fyratiden så åt Jimmy och jag middag tillsammans. Sen efter det så satte jag mig en stund och läste i boken som jag håller på med nu: "Solstorm" av Åsa Larsson.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Och imorgon är det fredag :)

2009-01-08 @ 18:58:49
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, det var alldeles lagom att börja med en tredagarsvecka! ;-D

2009-01-08 @ 19:19:10
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Marianne

Hej. Såg att du kommenterat i min blogg. Jag har svarat där men kan göra det här med. Jag blev lite snopen över slutet jag ville ju veta hur det gick för alla. Men man får väl fantisera. Åsa Larsson har jag också läst det mesta av. Jag har hennes senaste ligger och väntar. Att läsa är livet. Tycker lite synd om dom som inte gör det.

2009-01-08 @ 20:17:19
URL: http://marianneekwall.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Marianne: Hej Marianne! Jag gör som du då, svarar här, och kopierar in det i din blogg också.



Ja, jag blev oerhört besviken på slutet i boken du just läste. (Vill inte skriva ut namnet, så jag inte förstör för någon). Jag ville att allt skulle ordna upp sig, och att det skulle sluta lyckligt...



Jag läser min första Åsa Larsson. Har liksom inte blivit av förut. Även om jag läser oerhört mycket böcker. Det blev 118 under 2008... Håller absolut med dig. Att läsa är livet. Och jag tycker också synd om dom som inte har upptäckt den glädjen.



Gillar din blogg! Kommer fortsätta att kika in hos dig! :-)

2009-01-08 @ 20:23:47
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0