I dag så ska vi fira Pappas 85-årsdag!


Ja, i dag så ska vi fira min Pappas 85-årsdag. Han fyllde ju egentligen i torsdags, men vi firar det i dag. Vi ska åka en tretimmars båttur till Vaxholm fram och tillbaka, och äta brunch. Båten S/S Stockholm som tillhör Strömma Kanalbolaget ska vi åka med. Vi blir tio stycken som ska åka med. Jag, Borzko, Jimmy, Mamma, Pappa, min syster Anette, Anettes sambo Kenneth, min systerson Mathias, min systerdotter Maria, och Marias sambo Patric. Tyvärr så kan inte Jenny vara med... För hon jobbar i dag. Och då kommer inte Jocke med heller.







Efter båtturen så åker vi hem till min syster och hennes sambo i Sätra. Där överlämnar vi presenter till Pappa, och firar lite till.

Tyvärr så fungerar ju inga av dom två mobilbloggningarna just nu för tillfället... Så det blir inga blogginlägg i dag. I kväll kommer det bilder från dagen, om det inte blir alltför sent. För i så fall så blir det inte förrän i morgon.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad kul det låter! Hoppas att ni får en riktigt bra dag.



Kramar

2009-01-31 @ 11:42:31
Postat av: Annie

Tråkigt att Jenny var tvungen att jobba. Kunde hon inte tagit ledigt eller bytt?

2009-01-31 @ 12:09:59
Postat av: Denimfashionista

Vilken härlgit bild! älskar snö och kyla när det är strålande sol!

2009-01-31 @ 13:44:27
URL: http://denimfashionista.se/utstallda-jeans/
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, det blev en toppendag! Jag är helt säker på att min Pappa är jättenöjd! :-)

2009-02-01 @ 09:38:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Annie: Ja, det var tråkigt att inte Jenny (och Jocke) var med. Men det funkade inte att byta för henne tyvärr.

2009-02-01 @ 09:43:30
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Denimfashionista: Jag har ju lånat bilden från Strömma KanalBolaget, så jag kan inte ta åt mig äran av den! ;-)

2009-02-01 @ 09:50:13
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0