Information - konflikten Spotlife - Blogg Esse AB.


Information från Spotlife, nu på lördagsmorgonen:

"Spotlife access från era bloggar (som ligger på blogg.se) kommer *inte* stängas av idag. Allt fungerar  alltså som vanligt tillsvidare, era nuvarande designer och funktioner är kvar. Ny information kommer i slutet av nästa vecka."

Men precis som jag skrev i
DET HÄR INLÄGGET, så använd adressen bim.blogg.se istället för bimkullin.se. För när Spotlife fungerar, så dirigeras man om från bim.blogg.se till bimkullin.se. Och om Spotlife slutar att fungera, då stannar man kvar på bim.blogg.se.Jag använder själv alltid adressen bim.blogg.se.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Svar till Bim: Kul att du kunde så mycket om mig!! Det skulle vara kul om du tar med dig idén.

2009-01-03 @ 15:20:23
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Jo, jag har ju läst din blogg en hel del, till och från, så jag vet ju lite om dig! ;-)



Jag ska nog göra en egen, men det blir någon annan dag.

2009-01-03 @ 17:54:13
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0