Mina favoritinlägg i december.





Jag har ju tidigare gjort två inlägg som heter "Favoritinlägg i november" och "Favoritinlägg i oktober". Och jag fortsätter även denna månad med "Favoritinlägg i december". Det är inlägg som jag själv tycker är lite extra bra, fina, roliga, eller bara minnesvärda på något sätt. Lite lättare för mig själv att hitta gamla inlägg sen i framtiden. Och det kan ju hända att någon av er läsare uppskattar det också.




Favoritinlägg i november.

Favoritinlägg i oktober.



Mina nyårslöften.

Nyårslista 2008.

Kanske en kommande mobil?



Mitt möte med Denise Rudberg.

Mitt möte med Mia Törnblom.

Mitt möte med Åsa Larsson.



Alla våra tjugotvå julkort från 1987 till 2008.

Sexton naturfotografier på sol och frost den 29 december.




Fotografier från Annandagen.

Fotografier från Juldagen.

Fotografier från Julafton.

Fotografier 22 december, julförberedelser i Tumba och Farsta.

Fotografier 15 december, hos Jenny och Jocke.

Fotografier 13 december, stan med Jimmy och Jenny.

Fotografier 8 december, Julpynt.

Fotografier 6 december, Mamma och Pappa.



Många fotografier finns det i inläggen i kategorin Allmänt (Blandat med Fotografier).

Och också i kategorin Dagens Dagbok (Med Fotografier).



Sex böcker lästa i december. Recensioner finns i kategorin Bokrecensioner.

Tio filmer sedda i december. Recensioner finns i kategorin Filmrecensioner.

Trettiofyra låtar finns inlagda som Dagens Låt i december. Alla finns i kategorin Musik - Dagens Låt.

Fem andra inlägg från YouTube, som inte är musik blev det. Alla finns i kategorin YouTube - Speciella för mig.

Sju inlägg blev det under december med shopping. Alla finns i kategorin Shopping.



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vet du vad som händer med våra bloggar imorgon? Jag tänker på det mail, som vi fick av blogg.se.

2009-01-02 @ 21:03:50
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Nej... Jag har ingen aning... Det känns ju lite oroligt faktiskt... :-(

2009-01-02 @ 21:50:40
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0