Nu är både mina fredagskvällar och mina lördagskvällar inbokade igen! ;-D


Ja, för knappt en månad sen så skrev jag ju det här inlägget: "Vad ska jag nu se på teve på fredags- och lördagskvällar?!? ;-)". Då hade precis både "Idol" slutat på fredagar, och "Stjärnor på is" slutat på lördagar.


                   


Men nu är mina helger räddade! ;-D För nu till helgen så börjar "Let's Dance" på fredagar, och på lördagar så är det ju "Körslaget"!


              


För jag fortsätter med mitt tevetittande, med att se sång-dans-musik-program på fredagar och lördagar. Och dom andra fem kvällarna så håller jag mig till datorn och böckerna! ;-)


(Fast i kväll så ska jag faktiskt titta, och framförallt lyssna, på Grammisgalan! Trots att det bara är onsdag! ;-D Två bra band är ju med och spelar: TAKIDA och IN FLAMES!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0