Bokbeställning från Bokus - 090730.



I kväll så blev det en bokbeställning från Bokus igen.Tretton stycken pocketböcker blev det, för 526:- kronor, vilket ger ett snittpris på 40:50 per bok. Helt okej tycker jag.



Sen har jag även suttit lite på Tradera och lagt bud på inbundna böcker. Sex stycken bud har jag lagt på följande böcker:

Helena von Zweibergk - Det gud inte såg.
Ann Heberlein - Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva.
Sara Natt och Dag - Livet kan inte vänta.
Varg Gyllander - Somliga linor brister.
Thomas Bodström - Idealisten.
Lars Kepler - Hypnotisören.

Får väl se hur högt upp buden går på dom sex böckerna, om dom blir mina eller inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0