Dagens Dagbok – Fredagen den 10 juli 2009 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn blev det sen.

 

Borzko hade gått upp klockan halvfem och Jimmy hade gått upp klockan fem, och åkt till sina respektive jobb.

 

Mulet, grått, trist, mörkt, blåsigt, och sexton grader ute. Men inget regn, så jag gav mig iväg ut på en promenad vid tiotiden.


Gick i ungefär en timme runt omkring här hemma i Farsta. Lite duggregn fick jag på mig på slutet av promenaden, men det var inga större mängder.

 

När jag kom hem så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och jag satt också och läste igenom användarhandboken till min nya mobil.

 

Lite lätt lunch och en fika blev det vid tolvtiden.

 

Sen vid halvettiden så gav jag mig iväg ut igen, men den här gången så tog jag bilen, och jag åkte bara till centrum.

 

Hemköp var jag på, och först hämtade jag ut ett bokpaket från Bokus. Och sen så handlade jag några kassar fulla med matvaror.

 

Väl hemma igen så höll jag återigen på och fixade med lite allt möjligt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0