Dagens Dagbok – Fredagen den 31 juli 2009 – Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Lite snabbare än vanligt gick det i dag, för eftersom jag skulle till frissan, så varken sminkade jag mig, eller stylade håret.

 

Vid strax före halvtio så gick jag till Centrum, och till Frisörimperiet, och till min frisör Melek. Sen så var jag där i lite drygt två och en halv timme. Jag blekte massor med slingor, klippte håret jättekort, färgade ögonbrynen och ögonfransarna, och ”trådade” ögonbrynen och överläppen. Jag köpte också två stylingprodukter och ett schampo. Och jag var precis lika nöjd som vanligt när jag gick därifrån.

 

Kom hem vid halvettiden, och då åt jag lite lätt lunch, och tog en fika.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Få man se en bild på ditt "nya jag"?

2009-07-31 @ 17:36:06
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Junitjej: Jag ser ju typ ut som jag alltid gör när jag har varit hos frissan. Så det är inget direkt "nytt jag". Men det kanske blir någon bild under helgen. ;-D

2009-07-31 @ 17:47:15
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0