Dagens Dagbok – Måndagen den 13 juli 2009 – Kvällen.


Klockan åtta så satte jag igång teven, och så tittade och lyssnade jag på ”Lotta på Liseberg” på TV4.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvniotiden. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning. Sen så satte han sig på sitt rum framför datorn.

 

Vid halvtiotiden, när teveprogrammet var slut, så började jag att läsa i ny bok: ”Michael Jackson – Mannen bakom masken” av Bob Jones & Stacy Brown från 2005.

 

Borzko kom hem från jobbet först vid elvatiden, på grund av lite strul för honom i dag. Middag hade han självklart ätit tidigare. Han duschade bara, och gick sen direkt och la sig.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Trist att bara duscha och gå och lägga sig för att orka med jobbet i morgon...liksom, vad är det för liv... :-/

2009-07-14 @ 09:41:36
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Jag håller definitivt med dig. Jag skulle aldrig orka med att ha det så. Men så här sent så är det ju inte så ofta som han kommer hem. Det är ju bara någon gång ibland. Och han är ju nästan alltid ledig en dag i veckan numer. Men han kan inte säga nej, och är alldeles för snäll, och gillar att jobba. Sån är INTE jag!

2009-07-14 @ 13:05:51
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0