Dagens Dagbok – Måndagen den 27 juli 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.

 

Jag satt sen på balkongen resten av eftermiddagen. Tyvärr så var det helt molnigt då, så jag kunde inte njuta av någon sol. Men det var rätt så varmt och skönt i alla fall.

 

Började att läsa i en ny bok: ”Perfekta hemmafruar” av Jennifer Weiner. Och varvade med datorstunder.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvsextiden. Och då åt vi två middag tillsammans. Efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och sen så satte han sig på sitt rum, framför datorn.

 

Vid sjutiden så kom Borzko hem från jobbet. Han åt då middag, och jag tog en fika och en pratstund samtidigt. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning.

 

Klockan åtta så satte jag igång teven, och så tittade och lyssnade jag och Borzko på ”Lotta på Liseberg”.

 

Sen när det var slut, vid halvtiotiden, så stängde vi av teven, och så satt vi båda två och läste i våra böcker.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0