Dagens Dagbok – Måndagen den 6 juli 2009 – Morgonen + Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan halvåtta, som nästan alltid när jag är ledig. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och lite nyhetsläsning i datorn.

 

Jimmy hade gått upp klockan fem, och åkt iväg för att jobba. Och Borzko hade gått upp klockan halvsex, och åkt iväg till sitt jobb.

 

Vid tiotiden så gick jag hem till min mamma, och sen så gick hon och jag direkt ner till centrum. Pappa var inte med, för han var iväg och spelade boule.

 

Sen så blev det lite shopping med mamma. Hon köpte lite grejer på Clas Ohlson, och lite kläder på Axelsons. Jag köpte mig en svart kort kjol på rean på Axelsons. Fotografi på den kommer i ett annat inlägg senare.

 

Jag gick sen med mamma hem, och pappa kom också hem ungefär samtidigt. En fika och en pratstund på deras balkong blev det då. Och sen vid ettiden så gick jag hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0