Dagens Dagbok – Onsdagen den 8 juli 2009 – Kvällen.

Kvällen tillbringade jag mest med att läsa. Jag läste ut boken: ”Den dubbla tystnaden” av Mari Jungstedt, och så började jag på boken: ”Bara vanligt vatten” av Kajsa Ingemarsson.

 

Lite pauser från bokläsandet blev det ibland för lite datorstunder.

 

Och självklart så blev det ju också pauser från bokläsandet när Jimmy och Borzko kom hem från jobbet.

 

Jimmy kom hem vid åttatiden. Han åt då middag, och efter att han hade duschat och gjort sig i ordning, så satt han resten av kvällen framför datorn på sitt rum.

 

Borzko kom hem vid halvtiotiden. Middag hade han redan ätit tidigare, så när han hade duschat och gjort sig i ordning, så gjorde han mig sällskap i vardagsrummet, och läste i sin bok.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Dag får vi njuta av en härlig innedag ! Inte känna tvånget att vara ute!

Ja vädret kan man ju i vilket fall som helst inte göra något åt.

2009-07-09 @ 07:33:45
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Ja, jag har inget emot att bara sitta och läsa en dag när det regnar! ;-D Fast i dag har jag väl i och för sig en hel del andra planer också.

2009-07-09 @ 09:10:35
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0