Dagens Dagbok – Söndagen den 26 juli 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.

 

Sen så blev resten av eftermiddagen, och kvällen, lugn och skön. Inte så mycket nytta blev det gjort här hemma, men två maskiner med tvätt körde jag i alla fall, en med handdukar och en med kläder. Och så gjorde jag månadens tråkigaste uppgift: betalade räkningarna…

 

Annars så satt jag mest och läste i en ny bok: ”White Line Fever” av Lemmy Kilmister. Och så varvade jag ju som alltid med stunder vid datorn.

 

Jag tittade också på: ”Sommarkrysset” som jag spelade in i går när vi var på bio. Bra artister den här gången tycker jag. Bäst var ju så klart The Poodles. Men dom andra var också bra: Roger Pontare, Måns Zelmerlöv, Niclas Wahlgren, och Pernilla Andersson.

 

Borzko åkte hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök. Han åkte vid tretiden, och kom hem vid niotiden.

 

Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum, framför datorn.

 

Jag läste så småningom ut min bok, och satt sen med datorn resten av kvällen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ÄR tråkigt att betala räkningar men jag brukar tänka som så att det är BRA att man KAN betala alla räkningar, att gå på plus varje månad är det inte alla som gör.

2009-07-27 @ 12:25:50
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Johanna: Det har du absolut rätt i. Jag ska egentligen inte klaga. För vi har det faktiskt riktigt bra. :-)

2009-07-27 @ 14:53:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0