Dagens Dagbok – Tisdagen den 14 juli 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen.

 

När jag tyckte att jag hade gjort nog med nytta här hemma, så satte jag mig i vardagsrummet med boken och läste, medans regnet vräkte ner utanför fönstret.

 

Läste ut boken: ”Michael Jackson – Mannen bakom masken” av Bob Jones & Stacy Brown. Satt lite med datorn också.

 

I dag så kom Jimmy hem tidigt från jobbet. Redan vid halvfem kom han i dag, och det var ju fyra timmar tidigare mot i går när han kom halvnio.

 

Vi åt middag direkt när han kom hem. Och sen blev det en fika och en pratstund. Efter det så duschade Jimmy, och så satte han sig framför datorn på sitt rum.

 

Solen kom fram här igen, så jag satte mig på vår övre balkong och läste i en ny bok: ”Tethy, bara Tethy” av Gunborg Sahlin. Njöt av den sena eftermiddagssolen och lite av kvällssolen tills klockan var sju, och solen försvann bakom huset framför. Då flyttade jag in i vardagsrummet igen med boken och datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0