Dagens Dagbok – Tisdagen den 28 juli 2009 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen.

Mobilen larmade halvåtta i dag också, och jag gick då upp, bäddade, duschade, gjorde mig i ordning, åt frukost, fikade, och läste nyheter i datorn.

 

Varmt ute, cirka tjugo grader, ingen blåst, men tyvärr helt igenmulet… Så det var inte läge för något strandbesök i dag heller. Och inte kände jag för någon promenad i dag heller. Utan det blev lite shopping i dag också. :-)

 

Vid halvelvatiden så tog jag bilen och åkte iväg till IKEA i Kungens Kurva. Handlade för knappt femtonhundra kronor i dag, och bilder på det jag köpte kommer i ett separat inlägg lite senare.

 

Tyvärr så hade jag missat att mäta ett par kuddar som jag skulle köpa kuddfodral till, så det blev lite fel, så jag måste åka tillbaka snart igen. Men det gör i och för sig inget, för jag gillar att åka till IKEA! ;-)

 

Hade tur och klarade mig undan regnet, för sen när jag kom hem så började regnet att vräka ner här.

 

När jag kom hem så åt jag lite lätt lunch och fikade. Sen höll jag på och fixade lite med det jag hade köpt, och även med lite annat här hemma.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0