Dagens Dagbok – Tisdagen den 7 juli 2009 – Kvällen.

Jag fortsatte sen att jobba med mina papper och scheman till jobbet. Tio papper skrev jag till slut ut, när jag var klar sen senare på kvällen.

 

Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Middag, dusch, och sen gjorde han mig sällskap i vardagsrummet.

 

Klockan åtta så satte vi igång teven, och så tittade och lyssnade vi på ”Allsång på Skansen”. Bra artister i kväll: Magnus Uggla, John ME, Caroline af Ugglas, och Robert Gustafsson.

 

Efter allsången så fortsatte jag med mina papper, och vid tiotiden så var jag äntligen klar med dom.

 

Upptäckte då att jag helt hade glömt bort, och missat, minnesstunden för Michael Jackson… Väldigt klantigt av mig, för den hade jag gärna velat ha sett, men att se den i efterhand är ju inte riktigt samma sak…

 

Resten av kvällen satt jag vid datorn och läste bloggar och nyheter. Funderar nu på om jag ska börja att läsa i boken: ”Den dubbla tystnaden” av Mari Jungstedt, som jag skulle börjat på i går kväll, men då blev det aldrig av. Och jag har faktiskt inte läst en endaste rad på hela dagen i dag, bara jobbat med mina papper.


Kommentarer
Postat av: Mimmi



Just nu skiner solen så det gäller att njuta prognoserna är ju inte så lovande :-(.



Ha en bra dag, är nu tillbaka i storstaden.

2009-07-08 @ 08:18:12
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Ja, jag har varit ute i tre timmar, och det var jätteskönt. :-)

2009-07-08 @ 13:32:30
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0