Dagens Dagbok – Torsdagen den 16 juli 2009 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen. (Med fem fotografier).

Efter alla dom vanliga morgonrutinerna så packade jag min badväska och tog bilen och åkte till Farstastrandsbadet vid strax före tio.

 

Det var växlande sol och moln, väldigt varmt när solen var framme, och hyfsat varmt när det var molnigt.

 

Jag låg och solade i min solstol på stranden i ungefär två timmar. Och lyssnade på min ljudbok, ”Insidan – brotten, pengarna, tiden” av Liam Norberg, under tiden.

 

 

Vid tolvtiden sen så gav jag mig iväg hemåt. Åt lite lätt lunch och tog en fika.


Sen vid ettiden så gick jag ut på en promenad. Jag gick lite runt omkring här i Farsta i ungefär en timme. Lyssnade på min ljudbok gjorde jag även nu också.

 

Gick sen till centrum och hämtade ut ett bokpaket på Farsta Speltjänst, skickat genom DHL av en säljare på Tradera, innehållande boken ”Höstoffer” av Mons Kallentoft.

 

När jag kom hem igen så satte jag mig, med datorn och boken, på vår övre balkong. Först i skuggan, men sen vid tretiden så kom solen dit.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

Vad tomt det var vid badet, men folk kanske kom lite senare?

2009-07-16 @ 15:12:19
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det där kortet tog jag precis när jag kom, klockan tio. Då var det bara tre stycken där, och dom låg längre upp. Men det kom en hel del folk sen, lite vartefter. Och när jag gick, vid tolvtiden, då var det rätt så mycket folk där. :-)

2009-07-16 @ 15:16:44
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0