Halva sommarlovet...


Kommentarer
Postat av: Snurran

Det går fort... :-/

2009-07-14 @ 09:43:02
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Mimmi

5 (?) veckor kvar är väl inte helt fel :-)

Har mannen råd/tid att vara mer ledig tillsammans med dig?

2009-07-14 @ 12:24:16
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det går så otroligt fort. Tycker nästan att det går snabbare för varje år. Och förut när jag hade vanlig semester på typ fyra veckor, så gick det inte lika fort. Det är liksom så länge, så man tror att det ska vara för alltid, men sen så går det ändå så fort.

2009-07-14 @ 13:07:17
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Nej, fem veckor kvar är helt underbart.



Borzko har självklart råd att ha mer semester, däremot har han inte tid att vara ledig just nu. Han är alldeles för snäll, och kan inte säga nej till att jobba. Dom har som vanligt ont om folk, och han tog ju bara en enda vecka nu förut. Kanske att han tar någon mer lite senare.

2009-07-14 @ 13:08:54
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Mimmi

:-) Han måste ju vara snäll mot dig och sig själv med, d v s vara lite ledig med dig unna sig något för jobbar man ihjäl sig är det ingen som tackar.

Hoppas ni kan få några dagar och komma bort lite bara ni två då kommer tiden kännas mycket längre. För visst är det så att när man bara gör samma sak så går allt i ett och man vet inte vilken vecka man gjorde vad. Du får tjata lite på honom eller boka en överrasknings resa en två dagar på en "slott"

2009-07-14 @ 14:19:17
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Med all respekt nu, och ta inte illa upp... Men om jag frågar efter råd och tips, så tar jag gärna emot dom. Men du har en förmåga att alltid skriva råd och tips, fast på ett ganska så negativt sätt, fast jag inte har bett om några. Det känns som att du alltid hackar på mig på något sätt. Jag inser att du förmodligen inte menar det så, men ibland kanske du borde tänka lite innan du skickar iväg kommentaren...



Självklart så har du ju rätt i vad du skriver i din kommentar, och det har du ju nästan alltid när du kommenterar. Men du vet ju inte alls vad som ibland ligger bakom. Jag kan inte skriva allt här i bloggen, och jag vill det inte heller. Du har ingen aning om vår relation, hur Borzkos jobb fungerar, eller någonting alls egentligen om vårt liv...



Det kanske verkar som jag bloggar helt öppenhjärtigt här, och om allt. Men det gör jag verkligen inte. Det är så mycket som ni läsare inte vet om mig och mitt liv...



Nu blir du säkert stött och ledsen och arg över mitt svar. Men jag har känt så här länge över dina kommentarer. Om du inte förstår hur jag menar, så kan jag ta några exempel sedan tidigare...



Och jag känner inte så här för några andra som kommenterar hos mig, så det kan inte bara vara jag som är överkänslig...



Självklart så får man ju stå ut med alla sorters kommentarer om man fläker ut sitt liv på nätet, det är jag fullt medveten om. Men någon gång så måste ju också jag få vara lite negativ och svara tillbaka...



Dessutom så är jag väldigt nöjd med mitt liv, min man, mina barn, mitt sommarlov, min ledighet. Jag vill faktiskt göra samma sak hela tiden. Om jag inte ville det så skulle jag väl ändra på det. Och vill jag ha råd och tips, så frågar jag. Visst får folk tycka ändå, men man behöver väl inte alltid kritisera mig, mitt liv, och vad jag än gör!?!...



Hoppas att du förstår vad jag menar...



2009-07-14 @ 15:02:11
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt med lite ifrågasättande och åsikter inte bara medjamsande....

Är uppriktgt trött på alla bloggar där man hela tiden skriver gulligull, och skriver vilken fin blogg osv och håller med antagligen utan att mena något.

Lite uppfriskande med olika åsikter och diskussioner.



Du reagerade ju t o m negativt när jag gratulerade dig till viktnedgången o peppade dig att promenaderna nog gjort sitt.



2009-07-14 @ 15:40:41
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Vi är alla olika människor, och tur är väl det. Du och jag verkar vara två väldigt olika människor. Själv så skulle jag aldrig skriva någonting negativt i en blogg, oavsett vad jag tycker. Om någon frågar något konkret i en blogg, om någon uttryckligen vill ha åsikter, då kan jag skriva vad jag tycker, även om det kanske inte är positivt. Men då försöker jag alltid att formulera mig så att det inte ska såra på något sätt. För jag tycker att det finns så många elaka människor inom bloggvärlden ändå. Men visst får du skriva precis hur och vad du vill. Jag ville bara för en gångs skull påpeka vad jag ofta tycker om dina kommentarer. Det här har jag tyckt länge, så det är ingenting som bara kom upp i dag. Men som sagt var, vi är som vi är. Själv så tror jag på positivitet, snällhet, och godhet.

2009-07-14 @ 15:50:03
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Härligt med lite ifrågasättande och åsikter inte bara medjamsande....

Är uppriktgt trött på alla bloggar där man hela tiden skriver gulligull, och skriver vilken fin blogg osv och håller med antagligen utan att mena något.

Lite uppfriskande med olika åsikter och diskussioner.



Du reagerade ju t o m negativt när jag gratulerade dig till viktnedgången o peppade dig att promenaderna nog gjort sitt

2009-07-14 @ 15:52:20
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Blogg.esse strular lite ibland som vanligt...

2009-07-14 @ 15:55:51
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skall jag vara ärlig så har jag tidigt märkt att du inte direkt gillat att man skrivit någon åsikt till det du skrivit det är därför jag hela tiden legat på gränsen. ;-)

T ex gett förslag på sådant du skrivit negativt om vad man kan göra åt det!



Tycker det är jättebra att du skriver att du inte vill ha andras åsikter som kommentarer utan mer ...vet inte riktigt vad man skall kalla det kanske mer bekräftande...

2009-07-14 @ 16:46:06
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Du får som sagt var skriva precis vad du vill. Men jag förstår ändå inte varför man skriver hela tiden på gränsen, om du har märkt att jag vissa gånger blir sårad av vad du skriver. Jag kan bara inte förstå det... Men som sagt var, alla är vi ju så olika...

2009-07-14 @ 17:17:22
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0