Jenny har handlat Ed Hardy-kläder till mig i Turkiet! :-D


I dag berättade Jenny att hon har handlat Ed Hardy-kläder till mig i Turkiet! Och jag blev så glad! När vi var i Alanya förra sommaren, så köpte jag mig två toppar och en hood-tröja. Och jag älskar dom. Givetvis så är det ju piratkopior, och dom var ju jättebilliga. Men det är superbra kvalitét i dom. Jag har haft dom jättemycket nu i ett år, och tvättat dom massor med gånger, och lika snygga är dom i alla fall. Så jag blev så glad att hon hittade tröjor till mig nu, och att hon har handlat dom. Det ska bli kul att se på söndag hur dom ser ut. Så här ser dom ut som jag köpte förra året:

         

         

Här är länk till shopping-inlägget från Turkiet sommaren 2008.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0