Dagens Dagbok – Fredagen den 26 juni 2009 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.

Jag fortsatte sen att sitta i skuggen på den övre balkongen hela eftermiddagen. Läste i min bok, och varvade med datorstunder.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid sextiden. Och Borzko kom hem från sitt jobb vid halvsjutiden. Vi åt då alla tre middag tillsammans vid halvsjutiden.

 

Sen så duschade både Borzko och Jimmy i tur och ordning, och gjorde sig i ordning.

 

Jimmy stack sen iväg för att möta upp med några kompisar, och sen så skulle dom vidare in till stan, och ut på krogen.

 

Borzko satte sig i vardagsrummet och tittade på Sveriges fotbollsmatch på teve.

 

Jag satte mig återigen ute på balkongen med datorn och boken. Solen försvann vid halvåttatiden bakom huset framför, men det var så skönt ändå, så jag satt kvar ända till niotiden.

 

Vid niotiden så flyttade jag in till vardagsrummet, och då var också fotbollsmatchen slut. Borzko och jag satt då och läste i varsin bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0