Dagens Dagbok – Fredagen den 26 juni 2009 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen.

Samma rutiner i morse, som tidigare under veckan. Mobilen larmade klockan halvåtta, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn. Fastnade lite extra i nyhetsläsningen i dag… Eftersom Michael Jackson hade dött… Men det har jag bloggat om i ett separat inlägg. Packade sen ner mina badgrejer, och så stack jag iväg till Farstastrandsbadet i dag också. Kom dit vid tiotiden.

 

Sen så låg jag på badet i ungefär tre timmar, mellan tio och ett. Jag solade, och jag lyssnade på min ljudbok: ”Boven i mitt drama kallas kärlek” av Unni Drougge. Lite lätt lunch, och en fika blev det också.

 

Eftersom jag har varit på badet nu i sex dagar i rad, och det ska tydligen bli fint väder även i nästa vecka, så tyckte jag att det fick räcka med tre timmars sol på min kropp i dag.

 

Så jag packade ihop mina grejer, åkte hem, gick in med mina prylar, och så gick jag iväg en sväng till centrum.

 

Först blev det lite shopping. En tunn svart kortärmad blus på H&M, och en tunn ljusblå jeansjacka på Gina Tricot.

 

Sen så hämtade jag ut två paket på Hemköp. Ett nytt batteri till min bärbara dator, och tio pocketböcker från Bokus.

 

Bilder på shoppingen kommer i ett separat inlägg som vanligt.

 

När jag sen kom hem, så satte jag mig uppe på vår övre balkong, i skuggan, tillsammans med datorn och boken: ”Tusen skärvor tillit” av Helena von Zweigbergk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0