Dagens Dagbok – Lördagen den 13 juni 2009 – Kvällen.

Jimmy stack sen iväg med bilen för att hämta upp en kompis. Dom kom sen hit och lämnade bilen, och så stack dom iväg mot stan med tunnelbanan. Sen skulle dom vidare ut på krogen.

 

Borzko och jag satte igång teven vid åttatiden, och så tittade vi på ”Sommarkrysset” på TV4.

 

Efter att det var slut, så satte vi igång en dvd-film. Det blev filmen ”The Pursuit of Happyness” (Jakten på Lycka). Recension kommer i separat inlägg.

 

(I går kväll så såg vi förresten filmen ”Remember the Titans”. Recension på den kommer också.)

 

Efter att filmen var slut så satte sig Borzko och läste i sin bok. Och jag satt med datorn i knäet.


Kommentarer
Postat av: Anna

Kollade igenom dina bilder från turkiet, såg att även Borzko har en tatuering, skulle vara kul att se en bild på hans också, jag älskar tatueringar och har själv två.

2009-06-14 @ 10:47:48
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anna: Borzko har tre tatueringar. En stor indianfjäder på ena överarmen, ett lejonhuvud på andra överarmen, och ett Hammarby-märke under lejonhuvudet. Kanske tar kort på dom någon gång. Jag älskar ju också tatueringar, och jag har själv tio stycken.

2009-06-14 @ 10:52:46
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0