Dagens Dagbok – Lördagen den 20 juni 2009 – Eftermiddagen.

Vid strax före två så stack jag och Borzko iväg i bilen, till Heron City i Kungens Kurva. Vi köpte biljetter först, och sen var vi inne på Willys och köpte lite biogodis.

 

Sen så såg vi då alltså filmen ”Män som hatar kvinnor”. Jag såg den för andra gången, eftersom jag såg den med Jimmy i mars. Men Borzko såg den för första gången. Recension kommer som vanligt i ett separat inlägg.

 

Efter filmen så hade vi kanske tänkt oss att gå och äta middag någonstans. Men vi kände oss båda två lata, och längtade hem. Så vi gick in på Willys igen och handlade med oss middag hem, och också lite gott att äta till kvällen.

 

När vi kom hem så åt vi middag, och sen så blev det också en fika.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Det kan väl vara minst lika mysigt att äta på tu man hand hemma, som på restaurang :-)

2009-06-20 @ 22:18:09
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Njae, jag gillar väldigt mycket att äta ute på restaurang. Men vi var lite trötta efter två och en halv timme i biomörkret. Vi tar det någon annan gång istället.

2009-06-20 @ 23:07:37
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0