Dagens Dagbok - Lördagen den 6 juni 2009 - Kvällen.

Jimmy stack sen iväg in mot stan, för att möta upp med några kompisar, och för att sen sticka iväg till någon fest, eller ut på krogen.


Jag började att läsa i en ny bok: "Dårens dotter" av Mian Lodalen. Borzko satt också och läste i en bok.


Klockan åtta sen så satte sig Borzko i sovrummet för att se på fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark. Och jag satt kvar i vardagsrummet och tittade först på "Nationaldagen i TV4" från Skansen, och sen så tittade jag på "Sveriges Nationaldag 2009" i SVT1, från Skeppsbron, som jag hade spelat in, eftersom det gick samtidigt.


Inget av programmen intresserade mig särskilt mycket. Inga av mina favoritartister var med. Så jag satt mest och läste i min bok istället.


Sen när både nationaldagsfirarprogrammen och fotbollen var slut, så satt både Borzko och jag i vardagsrummet och läste i varsin bok.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hoppas du känner dig bättre idag och kan ta tillvara dagen! Gör någon med familjen, i alla fall delar av den!

2009-06-07 @ 07:58:37
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Jag känner mig mycket bättre i dag. Och jag har tagit tillvara på dagen. Jag har i och för sig inte gjort så mycket med familjen.

2009-06-07 @ 15:17:41
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0