Dagens Dagbok - Lördagen den 6 juni 2009 - Morgonen + Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan halvsju. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning.


Klockan åtta så gick både Borzko och Jimmy upp. Och då åt vi frukost tillsammans, och satt länge och fikade och pratade.


Sen klockan nio så åkte dom båda två iväg i Jimmys bil. Dom skulle iväg för att möta upp med några jobbarkompisar till Borzko, som skulle hjälpa Jimmy med några saker på hans bil.


När dom hade åkt iväg så var jag hemma och inne hela förmiddagen. Jag höll på och fixade, pulade, donade, plockade, och grejade med lite allt möjligt här hemma. Och så varvade jag med stunder vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0