Dagens Dagbok – Måndagen den 22 juni 2009 – Kvällen.

Jag satt sen på balkongen och njöt av kvällssolen, tillsammans med datorn och boken, fram till halvåttatiden. Då försvann solen bakom huset framför, och då gick jag in.

 

Läste ut boken: ”Sängläge” av Sarah Bilston. Och läste bloggar och nyheter.

 

Klockan åtta sen så satte jag igång teven, och så tittade jag , och framförallt lyssnade på, ”Lotta på Liseberg” i TV4.

 

Vid niotiden så kom Borzko och Jimmy hem från sitt mekande.

 

Resten av kvällen så satt Jimmy på sitt rum framför datorn. Borzko satt i vardagsrummet och läste i sin bok. Och jag satt också i vardagsrummet, fast med datorn.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ha en underbar dag i solen.

2009-06-23 @ 09:11:33
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Det har jag haft! Fyra timmar på stranden blev det i dag! Nu blir det skuggan resten av dagen! :-)

2009-06-23 @ 14:31:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0