Dagens Dagbok – Söndagen den 14 juni 2009 – Eftermiddagen.

Eftermiddagen fortsatte lika lugnt och skönt som förmiddagen.

 

Jag började att läsa i en ny bok: ”Dyrbar kärlek” av Ramona Fransson.

 

Jag satt mycket med datorn. Bland annat så laddade jag upp massor med fotografier på Facebook. Och jag gjorde en lång spellista på Spotify.

 

Lite hushållsbestyr blev det också gjort.

 

Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Lunch och fika blev det då. Sen så satt Borzko och läste i sin bok i ett par timmar. Vid tretiden sen så åkte han iväg hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

 

Jimmy satt vid sin dator mest på den första halvan av eftermiddagen. Sen vid halvfyratiden så åkte han iväg för att jobba.

 

Jag åt middag för mig själv vid fyratiden. Och sen fortsatte jag med mitt varvande av bokläsning, datorsittande, och hushållsbestyr.

 

Och regnet vräkte ner utanför fönstret hela eftermiddagen… :-(


Kommentarer
Postat av: Snurran

Man får verkligen hoppas att det blir lite bättre väder i morgon, det här är såååå trååååkigt :-(

2009-06-14 @ 20:34:05
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag vill inte sitta här i soffan och läsa... Jag vill sitta i min solstol vid Farstastrandsbadet och läsa... ;-/

2009-06-14 @ 20:39:57
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0