Dagens Dagbok – Tisdagen den 23 juni 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.

Sen så satte vi upp markisen på den övre balkongen, som jag köpte på IKEA i förra veckan. Och vi klädde också om kökssoffan med tyget som jag köpte samtidigt.

 

Vid fyratiden så åt vi middag, i skuggan på den övre balkongen.

 

Efter middagen så satt vi båda två och läste i våra böcker, också i skuggan på den övre balkongen.

 

Vid sextiden sen så stack Borzko iväg till jobbet, för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb.

 

Jag fortsatte att sitta i den underbara kvällssolen på vår övre balkong. Jag läste i min bok, och jag satt lite med datorn.

 

Vid halvåttatiden så kom Jimmy hem från jobbet. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.

 

Klockan åtta så flyttade jag till vardagsrummet, och så tittade och lyssnade jag förstås på ”Allsång på Skansen” i SVT1. Efter att programmet på teve var slut, så tittade jag på den extra halvtimmen på webben.

 

Borzko satt i sovrummet och tittade på Sveriges fotbollsmatch. Och Jimmy satt på sitt rum framför datorn.

 

Sen resten av kvällen så läste jag mest i min bok, och varvade lite med stunder med datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0