Dagens Dagbok – Tisdagen den 9 juni 2009 – Kvällen.

Kvällen fortsatte ungefär som eftermiddagen. Jag höll på och pysslade med diverse hushållssysslor. Jag förberedde saker till Jennys studentmottagning i morgon. Jag förberedde saker inför konferensen på torsdag och fredag. Jag satt vid datorn och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter. Och jag läste även lite i min bok: ”Den mörka ängeln” av Mari Jungstedt. Lyssnade på musik gjorde jag som alltid förstås också.

 

Jimmy åkte direkt från jobbet hem till Jenny och Jocke, och han sover där i natt.

 

Borzko kom hem från jobbet vid kvart i nio. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.

 

Sen så satt vi och pratade och planerade lite inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0