Dagens Dagbok – Torsdagen den 18 juni 2009 – Eftermiddagen + Kvällen.

Regnet öste ner utanför fönstren här sen hela eftermiddagen… Mörkt, grått, trist, jätteblåsigt, cirka tio grader, och som sagt var, ösregn… :-(

 

Jag höll på med en massa diverse hushållsbestyr här hemma under eftermiddagen. Satt förstås en hel del med datorn också. Och jag började också att läsa i en ny bok: ”Huset med den blinda glasverandan” av Herbjörg Wassmo.

 

Middag åt jag i min ensamhet vid femtiden.

 

Och jag fortsatte sen som tidigare: hushållsbestyr, datorsittande, och bokläsande.

 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt då middag, duschade, och gjorde sig i ordning, och sen så gick han och la sig direkt. För han ska jobba extra i morgon, och ska gå upp klockan halvtvå i natt… :-/

 

Jag fick en fin midsommarbukett av Borzko när han kom hem i dag, som han hade köpt till mig. :-D

 

Jimmy kom hem en stund vid halvåttatiden. Han slutade lite tidigare på jobbet än vad han hade beräknat, så han kom hem och åt middag och duschade, och sen så stack han iväg till en kompis föräldrars landställe som planerat.

 

Jag tillbringade kvällen med boken och datorn, som vanligt. ;-)

Kommentarer
Postat av: Snurran

Tror du man kan dansa sol-dans för att frammana den när man tycker det har regnat nog? :-/

2009-06-18 @ 22:47:30
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det kan ju i alla fall inte bli värre, så jag tycker att vi tar och prövar i alla fall...

2009-06-18 @ 23:03:24
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0