Länk till Bims Bloggs Dagens Låt på Spotify.


Nu har jag gjort en lång låtlista på Spotify med närmare tvåhundra låtar. Det är alla låtarna som jag har lagt in i kategorin Dagens Låt mellan första december 2008 och sista maj 2009. Ett trettiotal låtar fanns inte på Spotify, bland annat så finns där inga Metallica-låtar. Men dom flesta av låtarna har jag i alla fall hittat.

Så för er som har Spotify så kommer här länken:

spotify:user:bimmen:playlist:5TiuqWe2m3vjCXRyjvK7vc

http://open.spotify.com/user/bimmen/playlist/5TiuqWe2m3vjCXRyjvK7vc

(Jag vet inte riktigt vilken av länkarna som det ska vara, så jag la in båda. Ni får testa er fram.)

Kopiera länken, lägg in i er Spotify, lyssna, och tyck gärna till och kommentera.

Och ge mig gärna era låtlistor! :-D



Kommentarer
Postat av: akå

å vilken rolig ide! ska lyssna igenom din lista imorgon, och du ska få min med! :)

2009-06-17 @ 21:47:12
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Akå: Kul att du gillade min idé! Det är du tydligen ensam om! ;-)



Om du tycker att vissa låtval kanske är lite konstiga, så kan det vara för att vissa låtar är med av speciella anledningar. Det kan vara låtar som vi har sjungit på kören, eller låtar jag har minnen av, men som jag kanske egentligen inte tycker är så bra.



Alla låtarna finns som YouTube-videos i kategorin Musik - Dagens Låt - 1 - 081202-090601.



Jag ser fram emot att få en lista av dig också! :-D

2009-06-17 @ 22:03:29
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0