Nu är jag hemma igen.

Nu är jag hemma igen från konferensen. Det var en väldigt lyckad konferens. Vår arbetsgrupp jobbade så bra, och vi fick otroligt mycket gjort. Trevligt hade vi på fritiden. Mycket fint ställe var vi på, och vädret var hyfsat i alla fall i går eftermiddag och i går kväll. God mat i massor har vi fått.

Fotografier kommer att komma, men jag vet inte om jag orkar blogga det i dag. Jag är trött som sjutton efter dom här tre dagarna, Jennys studentdag och dom två konferensdagarna. Lite ont i huvudet har jag i dag också. Vet inte om det kanske beror på det otroligt dåliga vädret som är just nu. Regnet bara vräker ner här...

Gå gärna in i Jennys blogg. Hon har bloggat flera fina inlägg dom senaste dagarna. Bland annat ett med massor med bilder från hennes studentdag. Och också ett med hennes presenter.

Nu har jag i alla fall SOMMARLOV på riktigt! 65 dagars ledighet nu, med början i morgon. Hoppas bara att vädret blir lite bättre snart...

Trevlig helg allihopa! :-D

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du verkar varanöjd med konferensdagarna, trots du var lite nervös innan.



Några sommar planer ? Mer än att lässa massa böcker :-).

2009-06-12 @ 19:28:46
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Ja, men så är det alltid. Jag vet innerst inne att det alltid blir bra. Men ändå så är jag som jag är, och är jättenervös innan.



Nej, inga sommarplaner, mer än att läsa en massa böcker. ;-)

2009-06-12 @ 19:43:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Men nu måste du ju ha "lärt" dig att det inte är något att vara nervös för.



Hoppas du kan göra något utöver det vanlig i sommar om inte det är att åka bort så något nytt, sommaren känns längre då!

2009-06-12 @ 20:05:57
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Nej, jag "lär" mig tyvärr inte. Man är ju som man är, och det kanske inte alltid går att göra något åt. Huvudsaken är ju att jag genomför det, och inte avstår på grund av min nervositet.



Jag kanske faktiskt inte vill göra någon utöver det vanliga. Jag trivs faktiskt med att bara vara. Om jag vill göra något, så vill jag åka utomlands, och det kommer vi inte göra i år, för det gjorde vi förra året. Vi brukar åka vartannat eller vart tredje år, det räcker, för annars blir det för dyrt.

2009-06-12 @ 20:52:03
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Konferensen var verkligen bra ur arbetssynpunkt tycker jag, vi gjorde det vi skulle och mer därtill och kan verkligen vara nöjda med vår insats! Ha det gott kram

2009-06-12 @ 21:10:58
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag håller verkligen med dig helhjärtat! Ha det så bra du också! KRAM

2009-06-12 @ 21:22:06
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0