Nu blir det dåligt med bloggande från mig i tre dagar framåt.


Ja, nu blir det nog inte tid till något bloggande för mig, dom närmaste tre dagarna.

I morgon så tar ju Jenny studenten, så då är det ju fullt upp från tidiga morgonen till sena kvällen.

Sen så åker jag iväg på konferens tidigt på torsdag morgon, och kommer inte hem igen förrän på fredag kväll.

Så jag tror inte att det kommer bli något bloggande alls på tre dagar.

Men jag ska försöka att mobilblogga en del i alla fall.

Och i helgen så kommer jag nog att lägga upp massor med fotografier. Främst så klart från Jennys studentdag. Men förmodligen också från konferensen.

Jenny uppdaterar väl antagligen med studentbilder redan på torsdag. Så gå gärna in i hennes blogg och kolla, och gratulera henne gärna där också.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

ha en bra studentdag.....och regnet det öser i alla fall inte ned. Själv klarade vi av studenten här förra veckan med regn och +6 grader!

2009-06-10 @ 08:22:19
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Tack! Det blev en underbart bra studentdag! Allt utom vädret...

2009-06-12 @ 19:32:34
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0