Veckans Planer - Vecka 23 + 24.

Veckans Planer - Vecka 23 + 24.

Måndag 1/6:
- Jobba - 7 dagar kvar.
- Bilen på verkstad för kopplingsbyte.

Tisdag 2/6:
- Jobba - 6 dagar kvar.
- Jobba över, förmodligen till framåt tio på kvällen, för niorna har sin bal.

Onsdag 3/6:
- Jobba - 5 dagar kvar.
- Ledigt ett par timmar på förmiddagen, för jag har tandläkartid klockan 08:45.
- Tid hos Frisörimperiet klockan 14:30.

Torsdag 4/6:
- Jobba - 4 dagar kvar.

Fredag 5/6.
- Jobba - 3 dagar kvar.

Lördag 6/6:
- Ledig.
- Fira nationaldagen.

Söndag 7/6:
- Ledig.
- Rösta i EU-valet.

Måndag 8/6:
- Jobba - 2 dagar kvar.

Tisdag 9/6:
- Jobba - 1 dag kvar - Avslutning - Ledig i 68 dagar. :-D

Onsdag 10/6.
- JENNY TAR STUDENTEN! <3 <3 <3

Torsdag 11/6:
- Konferens med jobbet, två dagar, med övernattning.

Fredag 12/6:
- Konferens med jobbet - dag två.

Lördag 13/6:
- Nu börjar ledigheten på riktigt! 65 dagars ledighet!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag tror minsann att jag såg din make i Örebro idag. Stod i kö på ett fik när en man kom in lite lagom stressad och muttrade över att ingen i personalen fanns vid kassan. Vände mig om och där stod en person man sett i en blogg...haha

Världen är liten=)



2009-06-01 @ 20:53:31
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Madeleine: Hahaha! Det var ju lite roligt faktiskt! Fan, vad jag har koll på min man! Om jag får rapporter så här! ;-)



Han skulle tydligen leverera varor till det fiket. Och så pratade han samtidigt i telefon (via bluetooth) med sin chef. Och sa nånting om att han måste ha tag på någon som skulle öppna bak till lagret. Han var inte stressad säger han. ;-D



Han kör till Örebro en till två gånger i veckan. Så du kanske stöter på honom någon mer gång!



Kul att du skrev och kommenterade om händelsen! :-)

2009-06-01 @ 21:19:26
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0