Dagens Dagbok - Fredagen den 13 mars 2009 - Arbetsdagen.

Äntligen fredag, och veckans sista arbetsdag. Och precis som hela veckan tidigare, så var jag först en stund i skalen på morgonen och förberedde grönsakerna. Efter det så var jag i disken och tog hand om förmiddagsdisken. Sen så var jag i disken och jobbade som tredjeman under lunchserveringen. Och slutligen så dukade jag fram mellanmålet.


Vi serverade pyttipanna i dag, med rödbetor. Och som alltid, vår salladsbuffé.


Fulltalig personalstyrka var vi i dag också. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.


Och så blev det veckans bästa stund, fredag eftermiddag klockan två, och vi fick gå hem och fira helg. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0