Dagens Dagbok - Fredagen den 13 mars 2009 - Eftermiddagen.

Åkte direkt hem från jobbet i dag. I dag var Borzko hemma när jag kom hem, men inte Jimmy.


Borzko hade sin lediga dag från jobbet i dag. Han hade varit på ett läkarbesök i dag. Och han hade också tagit hand om veckostädningen.


Jimmy jobbade i dag. Det var nog över två veckor sedan sist tror jag.


En fika och en pratstund med Borzko blev det när jag kom hem. Sen efter det så gick jag till Centrum för att uträtta några ärenden.


Jag köpte födelsedagspresent till Tindra. Och grattiskort till både Jenny och Tindra.


Sen så gick jag till Torget och köpte fredagstulpaner till både mig och till mina föräldrar.


Gick sen hem till min Mamma och Pappa och överlämnade tulpanerna. Gick in och satt och pratade en liten stund också.


Sen så gick jag hem igen. Och när jag kom hem så höll jag på med lite alla möjliga olika hushållssysslor.


Vid halvsextiden så gick jag återigen till Centrum, för att möta upp Jimmy när han kom från jobbet, för han ville ha lite hjälp för presentinköp till Jenny.


När vi var klara så gick vi hem, och då blev det middag.


Borzko åkte sen iväg till sitt jobb, för att hämta hem sin lastbil efter sin lediga dag. Han skulle egentligen vara ledig fredag, lördag, och söndag. Men han fick en extrakörning i natt och i morgon bitti.


Jimmy duschade och gjorde sig i ordning, och stack sen iväg mot Centrum och mot tunnelbanan, för att åka in mot stan, och möta upp med några kompisar. Och sen så skulle dom ut på krogen och festa i kväll.


Borzko gick och la sig för att sova vid åttatiden, och han ska sen gå upp klockan två i natt, för att jobba till ungefär tiotiden i morgon förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0