Dagens Dagbok - Fredagen den 20 mars 2009 - Eftermiddagen. (Med fem fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Och även i dag så var Jimmy hemma när jag kom hem. Han hade även i dag varit ledig från jobbet på grund av arbetsbrist.


En fika och en pratstund blev det när jag kom hem. Och sen efter det så gick både Jimmy och jag en sväng till Centrum.


Först så gick vi till FrisörImperiet där jag köpte en vax, ett schampo, och en mist.





Sen så gick vi till Åhléns där jag köpte en parfym.





Efter det så gick vi till Torget där jag köpte två buketter med blandade tulpaner.





Och slutligen så gick vi till Hemköp där vi köpte två kassar med matvaror. Självklart så köpte vi lite gott att äta till kvällen också. För mig så blev det det som jag nästan alltid äter.







När vi var klara med shoppandet så gick vi hem. Och så åt vi middag vid fyratiden. En fika efteråt blev det också.


Jag höll sen på med lite allmänt hushållsarbete här hemma.


Jimmy stack sen iväg vid sextiden. Han åkte med tunnelbanan in mot stan för att möta upp med några kompisar.


Kommentarer
Postat av: sandra

tycker att du köper parfymer minst en gång i månaden? eller är det bara nåt jag har fått för mig? :P

2009-03-20 @ 21:33:52
Postat av: Bim

---> Sandra: Nej, du har nog alldeles rätt! Jag använder nog en hel del parfym! ;-D

2009-03-20 @ 21:48:11
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0