Dagens Dagbok - Fredagen den 27 mars 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Ingen var hemma när jag kom hem, för Jimmy jobbade även i dag. Och Borzko också förstås.


Var bara hemma en kort stund, och sen så gick jag till Centrum. Gjorde först ett ärende till en kollega, och sen så var jag på Hemköp och handlade matvaror.


När jag kom hem så höll jag på och fixade med diverse hushållsgöromål här hemma. Och varvade lite med datorstunder.


Vid fyratiden så åt jag middag i min ensamhet, för både Borzko och Jimmy skulle jobba sent i dag.


Efter maten så fortsatte jag att fixa med lite allt möjligt här hemma. Och så datorstunder däremellan.


Värsta snöstormen började här vid femtiden... Det vräker ner snö... Och det blåser något enormt... :-(

Kommentarer
Postat av: Snurran

Jo, jag märkte det..men envis som synden så åkte jag ändå in till stan :-D

2009-03-28 @ 11:40:54
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, har man bestämt så har man ju bestämt. Då kan man ju inte banga! ;-D

2009-03-28 @ 11:56:44
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0