Dagens Dagbok - Lördagen den 14 mars 2009 - Morgonen + Förmiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och lite nyhetsläsning i datorn under tiden.


Efter det så höll jag på här hemma med diverse olika hushållsgöromål. Och så varvade jag lite med datorstunder.




Förmiddagen lär väl fortsätta med lite fixande här hemma. Och med lite pauser här vid datorn.


Jimmy sover fortfarande. Han går nog upp vid tolvtiden som vanligt.


Borzko är fortfarande och jobbar. Han gick upp två i natt och åkte och jobbade. Pratade nyss med honom i telefon, och han trodde att han skulle vara hemma vid elvatiden.


När Borzko kommer hem så går han och lägger sig och sover i ett par timmar.


Vid ettiden så åker Jimmy och jag kommunalt hem till Jenny och Jocke. Jag ska hjälpa Jenny med allt fixande till kvällen inför vår gemensamma födelsedagsfest. Jimmy följer med mig dit då.


Sen så kommer Borzko dit till klockan sex, när alla andra också kommer. Han tar då bilen, och han hämtar då mina föräldrar och sin mamma på vägen dit.


Förmodligen så blir vi arton personer i kväll, istället för tjugotvå, eftersom det är fyra som inte kommer.


Vi ska bjuda på buffé, med en massa olika plockmat. Och sen så ska vi så klart titta på Melodifestivalen.


Vi kommer nog hem sent, så det blir nog inget mer bloggande i dag. Utan det kommer inlägg om dagen och kvällen i morgon, och förhoppningsvis med en hel del fotografier.


Läs gärna mina elva inlägg från i går, och två tidigare från i dag. Tyck gärna till om Melodifestivalen, och om Lets Dance. Och ge mig gärna fler tips om B.U.S.!


Ha en trevlig lördag allihopa! :-D

Kommentarer
Postat av: Angela

Jag önskar en riktigt trevlig kväll i familjens sköte! Grattiskramar

2009-03-14 @ 12:20:19
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Tack ska du ha! Det blev en jättetrevlig kväll! Kram! :-D

2009-03-15 @ 09:11:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0