Dagens Dagbok - Lördagen den 21 mars 2009 - Eftermiddagen + Första Halvan av Kvällen. (Med sex fotografier).


När jag kände mig klar med mitt fixande här hemma, så satte jag mig och började att läsa i en ny bok: "I de lugnaste vatten" av Viveca Sten.


Resten av eftermiddagen, fram till halvfemtiden, så läste jag mycket i boken, och så varvade jag med datorstunder ibland.


Borzko tränade i ett par timmar. Sen på vägen hem så gick han förbi FrisörImperiet och klippte håret.


När han kom hem så blev det lite lunch, fika, och en pratstund. Sen så åkte han iväg med bilen för att tvätta av den.


Vid halvfemtiden sen så gick jag, Borzko, och Jimmy hem till min Mamma och Pappa. Vi lämnade en stor bukett med tulpaner till dom, och sen så gick vi allihopa mot KinaHörnet.


Mötte upp med Jenny och Jocke som kom från Tumba.


Och sen så satt vi alla sju på KinaHörnet i ungefär två timmar. Vi åt alla av Buffén, utom min Mamma som tog in räkor med broccoli istället. Efter maten så åt vi alla banan med glass, och vi drack kaffe. Mamma, Pappa, och Jenny drack rödvin. Borzko, Jimmy, och Jocke drack starköl. Och jag drack mineralvatten. Tre gånger tog jag av Buffén.


Vid sjutiden sen så gick vi alla sju därifrån. Och så gick vi alla hem en liten stund till mina föräldrar. Vi satt och pratade en liten stund, men sen så gick vi alla andra fem därifrån vid strax före åtta.


Jenny och Jocke skulle in till stan för att gå på bio. Jimmy skulle in till stan och möta upp med några kompisar.


Borzko och jag frågade Mamma och Pappa om dom ville spela lite Canasta, men Mamma var trött och hade ingen större lust, så då gick vi hem.


Sex fotografier från restaurangbesöket kommer här:












Kommentarer
Postat av: Linda

hur trivs dina föräldrar i deras nya lägenhet ? :) kram

2009-03-22 @ 15:11:11
Postat av: Bim

---> Linda: Dom trivs superbra! Båda två! :-D

2009-03-22 @ 15:16:56
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0