Dagens Dagbok - Lördagen den 28 mars 2009 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det en fika och nyhetsläsning i datorn. Klockan nio så larmade Borzkos mobil, och då gick han upp och genomgick sina morgonbestyr. Efter att han var klar så åt vi frukost, fikade, och hade en pratstund i köket.


När vi sen var klara så gick han iväg till Farstahallen för att träna. Och jag gick iväg till Centrum för att shoppa.


Jag gick runt i Centrum lite överallt och tittade i en hel del affärer. Jag köpte några saker till Jenny som jag hade lovat henne att göra. Och jag köpte några saker till min Mamma som jag hade lovat henne att göra. Jag köpte även tulpaner att ta med mig till min Mamma och Pappa när jag ska dit senare i dag. Och jag köpte också tulpaner till mig själv. Hämtade också ut ett bokpaket på Hemköp från Adlibris.


När jag kom hem sen så höll jag på och fixade med diverse hushållsgöromål här hemma. Och varvade lite med datorstunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0