Dagens Dagbok - Måndagen den 23 mars 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Både Borzko och Jimmy var hemma när jag kom hem. Borzko hade sin veckans lediga dag. Och Jimmy var ledig på grund av arbetsbrist.


Dom hade tillsammans tagit hand om veckostädningen. Och dom hade även handlat.


Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem. Sen höll jag på och plockade med lite allt möjligt.


Sen så åt vi middag tillsammans alla tre redan vid halvfyratiden.


Vid halvfemtiden sen så stack jag iväg mot Centrum och mot tunnelbanan och åkte iväg till Skanstull. Mötte upp med syrran och så gick vi till aulan i Frans Schartaus Gymnasium för att medverka i "Kör för alla!".


Vi började med att köpa varsitt signerat exemplar av Caroline af Ugglas nya CD-skiva. Och sen så satt vi och väntade på att kören skulle börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0