Dagens Dagbok - Onsdagen den 11 mars 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag också. Jimmy var även i dag hemma när jag kom hem, och han hade även i dag varit ledig på grund av arbetsbrist.


När jag kom hem, så gick Jimmy och jag direkt hem till min Mamma och Pappa. Och så hjälpte vi dom med den nya trådlösa telefonen som vi köpte till dom i går.


Fikade gjorde vi också, och satt och pratade en stund.


Sen så gick Jimmy och jag hem, och så åt vi middag när vi kom hem.


Efter det så höll jag på med lite allmänna hushållsgöromål här hemma en stund.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Verkar dina föräldrar trivas i nya lägenheten? Kan tänka mig att man kanske saknar det gamla invanda - eller grannar - när man bott så länge på samma adress...

2009-03-11 @ 20:07:13
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Pappa stormtrivs, och Mamma börjar nog att trivas lite grann... Grannarna saknar dom inte, inga kvar som dom umgicks med längre. Mest ungdomar i deras gamla hus. Men det invanda, efter 54 år..., saknar dom förstås. Åtminstone Mamma...

2009-03-11 @ 20:11:05
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0