Dagens Dagbok - Onsdagen den 4 mars 2009 - Arbetsdagen.

Jobb i dag också så klart. I dag var det en lite annorlunda dag, för lärarna hade studiedag i vår skola. Så vi hade bara fritidshemsbarnen, mellanstadieverksamhetsbarnen och alla lärarna som åt lunch hos oss.


Men alla skickningarna hade vi förstås som vanligt. Så på förmiddagen hade vi lika mycket att göra som vanligt. Fast sen under lunchserveringen så blev det ju såklart mycket lugnare än vanligt.


Jag var den första halvan av dagen i skalen och fixade grönsakerna. Och sen så var jag den andra halvan av dagen i diskrummet och hade hand om diskplockningen och grovdisken.


Vi serverade grönsakssoppa i dag. Och så hade vi även några bleck med kycklingwok. Även förstås vår salladsbuffé.


I dag var två av kollegerna lediga, men det gick ju bra ändå, eftersom det var mindre att göra i dag.


Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände i dag. Jag passade även på att gå en halvtimme tidigare i dag när det var lugnt.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Jaha, BLEV det soppa ändå?? Jag fattar ingenting...

2009-03-04 @ 20:09:12
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Det blev både och! ;-D

2009-03-04 @ 21:05:47
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0